kabel żeby podłączyć wieze do laptopa

Podobne

Rymolandia

Temat: Podłączenie laptopa do wieży przez jack'a
Witam Otóż chciałbym podłączyć laptopa do wieży. W laptopie standardowo zielone gniazdo na Jack'a (3,5mm), w wieży również 2xJack 3,5. Problem w tym, że nigdzie nie mogę znaleźć kabla Jack- 2x Jack. W takim wypadku będę musiał kupić dwa kable Jack- Jack i do tego rozgałęźnik? Czy można to prościej?
Źródło: forum.ks-ekspert.pl/index.php?showtopic=118412



Temat: Sposoby połączenia komputer - wieża.
A sprobuj podlaczyc sluchawki do laptopa i zrob glosnosc na maxa i sprawdz czy rowniez jest to buczenie. Jezeli nie bedzie buczenia tzn. ze problem masz w samym kablu, badz zlaczu na wiezy - sprawdz poprawnosc polaczenia, czy cos nie jest luzne. A czy do wiezy juz podlaczales kiedys jakies urzadzenia ?? I czy poprawnie dzialaly ? Trzeba po kolei sprawdzic urzadzenia...
Źródło: forum.idg.pl/index.php?showtopic=106717


Temat: laptop-SB 2 NX-wieza
posiadam laptopa toshiba, kupilem do niego sound blastera 2 NX zewnetrznego, chcialem dalej z niego puscic dzwiek na wieze. gdzie mam normalne wejscie VIDEO/AUX na dwa chinche L/R i tyle wejsc :) standardowym kablem z jednej strony minijack z drugiej dwa chinche. oczywiscie dzwieku nie ma zadnego. staralem sie oczywiscie podlaczyc minijacka do kazdego otworka i nic. w ustawieniach programu creative zmienialem ... diagnostyczne sa oki. laptop bez problema widzi karte, w koncu dzwiek idzie przez to sluchawkowe wyjscie.
Źródło: forum.idg.pl/index.php?showtopic=48648


Temat: [recenzja] Toshiba P100-221
... toshibie nie wpadl ze mozna podlaczyc wieze (czincze-mały jack) i kabel bedzie musiał się wałesac dookola laptopa? To jest jak dla mnie duzy minus odnosnie ergonomi. Czy mozna wybrac tego laptopa...
Źródło: forum.purepc.pl/index.php?showtopic=202569


Temat: Podpięcie głośników od wieży do komputera kablem jack -> chinch
Witam. Chcę tymczasowo podpiąć głośniki od wieży do komputera. Czytałem, że one z reguły potrzebują wzmocnienia, które jest w wieży, więc rozumiem, że trzeba byłoby podłączyć komputer do wieży kablem minijack chinch, tak? Nie uszkodzi mi karty dźwiękowej czy coś? Bo mam zwykłą integrę od laptopa, a na razie dopóki jeszcze nie przyjdzie nowy komputer chciałbym posłuchać muzyki na głośnikach od wieży....
Źródło: forumpc.pl/index.php?showtopic=123847


Temat: Nieobecności
modem? Kablowy? I do tego nie możesz się połączyć z laptopem?? Wtf? Poszukaj przejściówek sobie na USbka tego kabla ^^ @ Po prostu nie wierzę żeby laptop nie miał wejścia na...
Źródło: pobyku.com/index.php?showtopic=5322


Temat: Jakie kable i akcesoria do podłączenia miksera
Witam ! Przed chwilą kupiłem sobie taki mikser KLIK i w związku z tym mam pytanie, jak go prawidłowo podłączyć do laptopa ? Poświęciłem już kilkadziesiąt godzi na czytanie różnych for internetowych i nadal mam mentlik w głowie. Chodzi mi tylko o to, żeby puszczać muzykę z laptopa i na nim bawić się efektami, bez użycia żadnych programów typu Virtual DJ czy Traktor. Na początek podłączona będzie wieża, i w związku z tym jakie kable też do podłączenia. PS. Jeśli podajecie jakieś nazwy kabli to najlepiej ze zdjęciem żebym w sklepie widział czy...
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1693966.html


Temat: Pytanie dotyczące alternatywnych rozwiązań audio.
Jeżeli np wieże mam oddaloną od komputera, a chcę uniknąć plątaniny kabli. Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc.
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1353659.html


Temat: [Kino Panasonic SA-HT335 ] podłączenie i komputer
Witam, mam takie pytanie. Posiadam Kino Domowe Panasonic SA-HT335 i chciałbym je podłączyć pod komputer. Chciałbym uzyskać dzwięk 5.1, żeby wszystkie głośniki grały. Kartę dzwiękową jaką posiadam to Asus SupremeFX, nie zintegrowana, 7 kanałowa. A tu zdjęcie, jakie wejścia posiada moje kino: Czy wogóle da się je podłączyć żęby był dzwięk 5.1? potrzeba do tego jakiś przejściówek, kabli? walczyłem z tym jako tako, ale lipa. Nie wiem czemu jak podłączyłem je kablem chinch + minijack to za chiny te kino nie chciało wycisnąć ani kropli dzwięku. na każdym porcie w mojej karcie dzwiękowej nie dawały znaku życia. a w laptopie bezproblemu grały a były podłączone pod gniazdo słuchawek, a na komputerze nic. jak podłącze wieże pod komputer to bez problemu gra.
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1537827.html


Temat: [ POMOCY ] - czyli masz problem z...
" />Nie jazda, i nie "ustawiasz", bo o to się rozchodzi, że nie wiem co i jak. Po prostu. Porządny polskokatolicki internet sobie płynął kablem od porządnej wszechpolskiej poważnej sieci, której nazwa nic nie powie, bo to 3miasto. Router D-Link DIR 300 dał sobie wpiąć kabel sieciowy, a nawet poprzez płytę instalacyjną wykreować sieć... której ani laptop, ani stacjonarny nie dają rady ugryźć. Laptop widzi nazwę sieci, ale mimo podania hasła dostępu do niej nie potrafi się przyłączyć (proponuje reset routera, co czyniłem już dużo razy). Stacjonarny to w ogóle - ani nie potrafi odnaleźć sieci WiFi, ani po podłaczeniu drugim kablem od routera do karty sieciowej nie ma internetu. Sorry, ale precyzyjnych pytań jaśniej nie umiem, bo się na tym nie znam. Mimo to wierzę, w ducha tego wątku.
Źródło: forum.hard-core.pl/viewtopic.php?t=29854


Temat: [ POMOCY ] - czyli masz problem z...
" /> ">Nie jazda, i nie "ustawiasz", bo o to się rozchodzi, że nie wiem co i jak. Po prostu. Porządny polskokatolicki internet sobie płynął kablem od porządnej wszechpolskiej poważnej sieci, której nazwa nic nie powie, bo to 3miasto. Router D-Link DIR 300 dał sobie wpiąć kabel sieciowy, a nawet poprzez płytę instalacyjną wykreować sieć... której ani laptop, ani stacjonarny nie dają rady ugryźć. Laptop widzi nazwę sieci, ale mimo podania hasła dostępu do niej nie potrafi się przyłączyć (proponuje reset routera, co czyniłem już dużo razy). Stacjonarny to w ogóle - ani nie potrafi odnaleźć sieci WiFi, ani po podłaczeniu drugim kablem od routera do karty sieciowej nie ma internetu. Sorry, ale precyzyjnych pytań jaśniej nie umiem, bo się na tym nie znam. Mimo to wierzę, w ducha tego wątku. a tki mi wpadlo do glowy czy przypadkiem nei musisz zglaszac nowych urzadzen do providera? umnei kiedys trzeb bylo telefonicznie , pzoniej stykalo wpisac...
Źródło: forum.hard-core.pl/viewtopic.php?t=29854


Temat: jak połączyć dwa laptopy? pomóżcie :)
drodzy forumowicze, mam pytanie natury techniczno-komputerowej. wierzę że są tu informatycy z powołania, dla których moje pytanie będzie dziecinnie proste otóż za kilka dni będę miała nowego laptopa. jak to bywa z nowymi kompami, są puste i bez charakteru dopóki nie wrzucimy do nich naszych plików. chciałabym połączyć swój stary sprzęt z nowym i przez jakiś kabel przesłać ok. 45 GB plików. nie mam jednak najbledszego pojęcia, czy tak się da zrobić, jakiego kabla potrzebuję i jak się za to zabrać. wolałabym nie przenosić tych plików za pomocą 3 pendrajwów a pewnie jest jakiś sposób na przesyłkę przez kabel. jeszcze jakby mi ktoś powiedział ile czasu trwałaby taka operacja. interesuje mnie tez kwestia przesyłu danych między stacjonarką a laptopem, da się to zrobić w...
Źródło: forum.myslovitz.com.pl/viewtopic.php?t=2135


Temat: Co warto zmienić?
Trzeba podłaczyć po prostu przez wyjście słuchawkowe wieży i włączyć w mikrofonowe lub line-in w komputerze, przez kabel jack-to-jack. Fajnie, jeśliby się udało! spróbuje u babci w weekend - Babcia ma nowy nabytek - laptopa ;) U mnie po prostu komputer nie rejestruje tego dodatkowego kabelka.
Źródło: metro.civ.pl/forum/viewtopic.php?t=32


Temat: Kabel do laptopa
Witam Mam takie lamerskie pytanie jaki mam użyć kabel by podłączyć laptopa do zwykłych głośników do wieży?
Źródło: forum.idg.pl/index.php?showtopic=63201


Temat: wieza do laptopa
chce podlaczyc wieze do laptopa toshiba a200 Jaki kabel potrzebuje Czy bedzie to dobry pomysl? Zadziala to tak jak powinno ? Mysle o zakupie wiezy Sony CMT-HX5BT. Czy jest to dobra wieza ?? ...
Źródło: forum.idg.pl/index.php?showtopic=159998


Temat: problem z wifi w upc?
ten sposob poprzednio dzialajaca siec osiedlowa, ktora rozsiewana byla po calym mieszkaniu bez zadnych przeszkod. Kiedy juz przepial kabel, zaden z komputerow (a jest ich trzy - stosunkowo nowy laptop z wbudowanym wifi, starszy laptot z wifi via paluch wpinany przez usb i stacjonarka z karta z antenka). Nie byl w stanie polaczyc sie z nowopowstala siecia rozrzucana przez antenke routera. Wreszcie ... montera 'default'), ale li-tylko ten najnowszy laczy sie przezen z internetem. Reszta mimo najszczerszych checi nie chciala polaczyc sie z niczym. Siec przez montera nie zostala zabezpieczona - wiec odrzucilem ten watek jako mozliwa przyczyne. Myslalem, ze problem moze tkwic w ustawieniach routera (a przynajmenij zdarzylo mi sie tak keidys na kablu), wiec z jedynego polaczonego komputera usilowalem sie z nim polaczyc. ... nie wierze), ze to najnizszy abonament, ktory legalnie pzowala przylaczyc tylko jeden komputer?
Źródło: forum.idg.pl/index.php?showtopic=154527


Temat: Asus F5SL podłączenie do 17 letniego telewizora - pytanie
Szukam jakiegoś sposobu by podłączyć rocznego laptopa do 17-letniego TV. By zaoszczędzić na kupnie kina domowego. O ile się nie mylę laptop(karta graf. - ATI Mobility Radeon HD 3470) ma wyjścia D-Sub i DVI TV tylko Chinche i antenowe Nie wiem czy da się bezpośrednio podłączyć laptopa pod TV więc dodam jeszcze że mam na wejście antenowe podłączony tuner Cyfry Plus Phillips 6010, są tam eurozłącza itp. Tylko w tym wypadku też nie wiem czy to będzie działało i czy tuner będzie przesyłał obraz z laptopa do tv? Czy trzeba będzie grzebać coś w ustawieniach tunera i kodować to na jakiś kanał czy będzie ściągał od razu po połączeniu na każdym programie? Dźwięk- z nim nie będzie problemu, zamierzam przesłać bezpośrednio z laptopa do wieży kablem jack-chinche (aktualnie podłączona do tunera, więc nie zwracajcie na to uwagi). Z góry dzięki za pomoc! I przepraszam za niewiedzę.
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1389675.html


Temat: BR-6204Wg Problem z routerem
to moze byc problem z modemem chello. Ale jak narazie testy wykazuja ze dziala on poprawnie - co niby potwierdza pomoc techniczna UPC. Podlaczylem modem wprost do laptopa po kablu i ... problemy rozlancza. Internet. Router ma taki sam firmware jak go kupilem. Czyli ze 3-4 lata temu. Nawet nie wiem jaki bo jestem teraz w pracy i niemoge sie komputerem polaczyc zdalnie ... nie mam teraz ochoty kupowac nowego routera jesli ten jest uszkodzony. Za bardzo nie wierze jak sie to moglo stac. W czwartek wylaczylem komputer a rano w piatek zaczely sie te ... porady. Uszanowanie moje. EDIT 11:42 Hardware Version Rev. A Boot Code Version 1.0 Runtime Code Version 1.48 udalo mi sie polaczyc zdalnie prez teamviewera i sprawdzic to.
Źródło: forum.edimax.pl/viewtopic.php?t=1492


Temat: Asus A6Km - nie działa USB i moduł Bluetooth
Witam! W moim 3,5 letnim laptopie ASUS A6Km z zainstalowanym Windows XP SP2 pojawił się następujący problem. Dwa dni temu przy podłączaniu urządzeń USB pojawiał się CZASAMI komunikat "Nie rozpoznano urządzenia USB" i urządzenie faktycznie nie działało. Od dzisiaj już permanentnie nie działa nic co próbuję podłączyć pod którykolwiek z czterech portów USB (dysk zewnętrzny Maxtor z włąsnym zasilaczem, pendrive kingston, aparat ... działać. Podejrzewam, że te urządzenia są po prostu jakoś podłączone pod płytę po przez moduł bluetooth, choć tak na prawdę nie mam o tym zielonego pojęcia. Przetrząsnąłem już Gugla, i chyba najbardziej wiarygodne wskazówki znalazłem tutaj: http://www.online-tech-tips.com/computer-tips/usb-device-not-recognized/ i tu: http://www.hat.net/geeky/node/221 Co ciekawe, po wykonaniu pierwszej wskazówki (wyłączyć komputer i odłączyć od wszelkich form zasilania - kabel, bateria - na parę minut w ... robić a poza tym powoli skłaniam się ku stwierdzeniu że mój problem jest hardware'owy i nie leży w sterownikach/rejestrze/itp, więc nie za bardzo wierzę żeby to mogło w czym kolwiek pomóc. ... czy istnieje możliwość naprawy takiego uszkodzenia? W sumie to durna usterka, ale bez gniazd USB w laptopie trochę trudno żyć, a i Bluetooth z kamerką by mi się przydały. Wymianę całego...
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1395312.html


Temat: Kompatybilność klawiatur w notebookach - kilka pytań
Spalić kontroler? Hmm... No tak, to przecież możliwe;). Ale - ja przypominam, że jesteśmy na elektroda-peel, więc zdawkowe: "nie zadziała" mnie nie satysfakcjonuje. Skoro klawiatura działa i podaje sygnał do laptopa, ... b) Skoro klawiatury są matrycowe, to problemem w "podaniu" danych do kompa jest po prostu kolejność kabli w wiązce podającej, bo niby co innego? c) Wykonanie przejściówki jeśli zna się różnice ... poszukiwaniu "prawidłowego" podłączenia klawiatury ilość możliwych kombinacji. Obecnie jest ich mniej więcej 20! (silnia) - to duża liczba do sprawdzenia. Ad2. a) Klawiatura podaje sygnał naciskanego klawisza. Znacie jakiś program albo ... wyedytowania własnego "języka"? Tak, żeby mój błędny kod klawisza niepasującej klawiatury przekształcał się w kod prawidłowy... Proszę o porady, albo odesłanie mnie do odpowiednich działów, miejsc w sieci etc. Wierzę w...
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1561436.html


Temat: -ppp- wątpliwości co do jego powrotu
i pewnie rzucil sie z bloku xD skowrona (2008-03-24 10:25:47) tak jak masz laptopa to na te 15 min mozesz wejsc a co ty myslisz ze ja pol dnia siedze ? -ppp- (2008-03-24 10:26:03) a skad wezme neta? o_O -ppp- (2008-03-24 10:26:27) chyba sobie to mfora narysuje w paincie skowrona (2008-03-24 10:26:36) no chyba kabel od neta masz ? skowrona (2008-03-24 10:27:02) czy modem czy co tam sowjego masz -ppp- (2008-03-24 10:27:10) kabel skowrona (2008-03-24 10:27:10) swojego* -ppp- (2008-03-24 10:27:12) siec kablowa skowrona (2008-03-24 10:27:30) no wlasnie wiec podlaczyc do laptoba to chyba mozesz ? -ppp- (2008-03-24 10:27:44) no podlaczylem i nie za bardzo sie ccos dzieje;p skowrona (2008-03-24 10:27:58) yhy -ppp- (2008-03-24 10:28:04) a to i tak sluzbowy laptop i go czesto w ... przyslali plyte rowno w piatek skowrona (2008-03-24 10:29:46) aha -ppp- (2008-03-24 10:29:46) ja nie wierze ze bedzie trzeba znowu wysylac -ppp- (2008-03-24 10:29:58) przeciez to jest jakas komedia
Źródło: mfora.pl/viewtopic.php?t=1119


Temat: Prorocze sny ?? !! Prorocze sny ?? !!
Siedziałem tu na forum, czytałem posty słuchałem muzyki i nagle przestał głośnik działać - pomyślałem, że być może to kwestia tego, że poruszyłem laptopem i kabelek z gniazda się lekko wyjął. Wstałem zacząłem grzebać z tyłu, powyciągałem te kable, niby wszystko ok. kiedy już mi się skończyły pomysły zerknąłem na przód i patrze, że balans przestawił się na wzmacniaczu i w winampie (w tym drugim to może jeszcze jest to realne, że jakoś przeciągnąłem go myszką ale wzmacniacz zasłonięty jest przez monitor od laptopa więc ręki przez monitor nie mogłem przełożyć). Kolejna historia...
Źródło: paranormalne.pl/index.php?showtopic=23651




Powered by MyScript